22 Haziran 2014 Pazar

Bu Gün Ne Giysem

Değerli okurlarım blogumun ilk yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum tabi bunun için çok zorlanıyorum çünkü ilk yazımda sizlerle ne paylaşacağımı çok düşündüm ama en sonunda bu gün ne giysem hakkında yazmaya karar verdim neden diye sorarsanız biz bayanların her zaman olduğu gibi bu konuda kendi seçimlerini yapmalarında her gün zorlanırlar bu konuda bayanlar her zaman zahmet çeker ve saatlerini verirler üstlerine giyeceğini bulur alt tarafı kalır onu bulursun takılar, saç, makyaj olarak çeşitli uğraşlar sonucunda hazırlanırlar tabi bu konuda sadece iş giyinmekle bitmiyor. Bunun bir de alışverişi var bu konuda kendi seçimlerini yapmalarında ve bu konuda kendi isteklerine göre seçimlerini yapmasında ve bu konuda kendi isteklerini yerine getirmeleri gerekir güzel bir kombin oluşturmak için birbirinden farklı olanaklardan yararlanırlar her zaman isteklerine uygun olarak farklı tasarımları göz ardı ederek güzel kombinler oluştururlar. Şimdi sizlerle yeni moda kombinler hakkında bir kaç resimle sadece yazıya boğmak istemiyorum. 

Üsteki kombin çok hoş ve yaz renklerini taşıyan bir tasarım olduğunu ilk bakışta anlaşıldığı gibi gündelik hayatta rahatça giyebileceğiniz bir modeldir. 
Bu üstteki kombin de ise yazın sıcağını ve bu konuda narin bir aksesuar ile şortla nasıl bir uyum oluşturduğunu görüyorsunuz. 2014 kombinlerinden güzel iki resimle sizleri aydınlatmaya çalıştım bu konuda sizlere yardımcı olabildiysem ne mutlu bana bir daha ki yazımda sizlerle görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder