24 Haziran 2014 Salı

2014 Zeki Triko ve Bikinileri

Evet bayanlar yaz geldi ve birbirinden güzel bikiniler ortaya çıkmaya başladı bir çok bayanın birbirinden farklı seçimler yaparak bir çok markanın bikinilerini alıyorlar ama şu var ki 2014 e damgasını vuran Zeki bikinileri birbirinden güzel ve farklı modelleri ile karşımıza çıkmaya devam ediyor bu konuda kendi isteklerine en uygun seçimleri yapmalarına yardımcı olmaya devam ediyor. Yaz döneminde sıcakların farklı olanakları elde etmesi ve bu konuda kendi isteklerine en uygun olanı almalarına yardımcı olur. Geçen senenin izlerini taşıyan bikiniler içersin de çok farklı modeller elde etmeye devam ediyoruz. Tabi bikini diyip geçmeyelim biz bayanlar her zaman ince işler ince dokuruz her zaman isteklerine en uygun olanı belirlemesi ve bu konuda kendi arzularını elde etmesi gerekiyor ve bu konuda her zaman yardımcı olur. Yeni sezon zeki bikini modelleri elde etmesine en uygun tasarımları ile elde etmesine en uygun olanı elde etmesi gerekiyor. Şimdi sizlerle bu konuda bir kaç resim paylaşmak istiyorum.
Üsteki bikini yaz renklerini bir birine bu kadar uyması beni mest etti diyebilirim 2014 Zeki bikini modelleri arasından sadece bir kaçının resmini sizlerle paylaşacağım.

Yeşilin bu kadar güzel durduğunu bu bikinide fark ettim normalde yeşil renk hoş olmaz ama renklerin karışımı bu olsa gerek birbirinden farklı modelleri elde etmeye devam ediyor şimdi sizlere modeli paylaşmak istiyorum.
Bu bikiniye söyleyecek laf bulamıyorum harika şimdi ötekisine geçelim.
Üsteki bikinide de beyaz ve altın sarısı renklerinin bir arada buluşmasından ortaya çıkan bu konudaki seçimleri bir arada tutması ve bu konuda kendi tarzlarına en uygun resimleri sizlerle paylaştım bir daha ki yazımda görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder