17 Aralık 2015 Perşembe

İşte Benim Stilim All Star Yarışmaından Alıntılar

İşte Benim Stilim All Star 16 Aralık 2015 Çarşamba günü yayınlanan bölümünde Ayşenur Balcı'nın podyuma çuval giyerek çıkması olay oldu
.

İşte benim stilim all star'ın son bölümünde Ayşenur balcı'nın çuval giymesi olay oldu. Ayşegül, programın jürisi olan Nur Yerlitaş'ın çuvaldan hazırladığı elbiseyi örnek gösterince Ayşegül doğan ve Çiğdem o elbisenin çuvaldan olduğunun belli olmadığını söyledi. Nihal candan ise ayşegül'ün şaşırdığını ve korkuluğa benzediigini söyledi. Ayşenur balcı ise 'İnsanların çuvalda giyebileceğini göstermek istedim' diyince Öykü serter'den uyarı aldı. Ardından Gülşah yılmaz, ayşegül'ün fikrinin güzel olduğunu ama kendisinin bunu kombinle yemeyip hediye paketine döndüğü belirtmesiyle ortam iyice gerildi! Daha sonra jüri karşısına çıkan Ayşenur'a yorum getiren Nur Yerlitaş, kombini çok yalın bulduğunu söyledi. Diğer juri üyeleride Nur Yerlitaş'a katıldıklarını belirttikten sonra puanlama yapıldı ve ortalık bir nebze olsada sakinleşti.Bu konuda sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum yeni sezon işte benim stilim all star sizleri de yorumlarınızla bu konudaki tutumunuzu göstermenizi bekliyorum yazılarımızı takip etmeye devam edin teşekkürler değerli okurlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder