24 Aralık 2015 Perşembe

Addax Yeni Sezonda Fark Yaratıyor.

Merhaba arkadaşlar bu gün yine sizlerle birlikteyim her zaman olduğu gibi şimdi sizlere addax yeni sezon koleksiyonundan bahsetmek istiyorum. Gerçi ben o marka hakkında pek bilgim yok ne desem onu bile bilmiyorum. Neden derseniz ben addaxı sadece İzmitte gördüm 4 katlı bir yerde fethiye caddesinin yan tarafında işlek bir yerde izmiti bilenler fethiye caddesinin ne kadar kalabalık olduğunu bilir mağaza o cadde kadar kalabalıktır kasa da her zaman sıra uzayan bir sıra hem de ama çok ucuz dersin bit pazarı ucuz olması ve çok çeşit olması kocaeli li bayanları çok daha dikkatini çeker oldu bu yüzden çok satan mağazalardan biri aslında bu yazıyı yazmadan önce addax ı araştırmam lazımdı ama malesef vaktim yok o yüzden beni biraz mazur görün yan şunu demeğe çalışıyorum çok ucuz ve güzel ürünlerin olması çok ilgi çekiyor. Addax Kocaeli mağazası hakkında söylüyorum eğer Türkiyenin farklı yerlerinde var ise kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim kesinlikle gitmelisiniz çok ucuz ve çok çeşitli olması her zaman dikkatinizi çeker neyse şimdilik addax ürünlerinin resimleri ile sizleri baş başa bırakmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder